ماجرای خودکشی پوریا تابان مجری تلویزیون + دانلود فیلم و عکس

ماجرای خودکشی پوریا تابان مجری تلویزیون + دانلود فیلم و عکس

ماجرای خودکشی پوریا تابان مجری تلویزیون + دانلود فیلم و عکس

خودکشی پوریا تابان

  

سایت تفریحی فاندل:پوریا تابان مجری تلویزیون از ماجرای خودکشی خود پرده برداشت برای دانلود فیلم و عکس با ما باشید.

ماجرای خودکشی پوریا تابان مجری تلویزیون + دانلود فیلم و عکس

ماجرای خودکشی پوریا تابان مجری تلویزیون + دانلود فیلم و عکس

ماجرای خودکشی پوریا تابان مجری تلویزیون + دانلود فیلم و عکس

ماجرای خودکشی پوریا تابان مجری تلویزیون + دانلود فیلم و عکس

ماجرای خودکشی پوریا تابان مجری تلویزیون + دانلود فیلم و عکس

داستان پوریا تابان در یکی دو هفته اخیر بخاطر اقدام بسیار زیبایش که مورد هجوم برخی از افراد قرار گرفت و این روزها دل او را شکسته است شروع شد .
شاید همه کلیپ بچه ای که بخاطر نداشتن زمین بازی و ریختن آشغال در منطقه بازی اش گریه میکرد و به این اقدام اعتراض داشت را دیده ایم .
کلیپ پسری که توانست عزم ملی در تمام اقشار جامعه ایجاد کند که در یک اقدام درست همه دست به دست هم دهیم تا این کودک را خوشحال کنیم .
پوریا تابان مجری جوان ایرانی که خود در زندگی اش و کودکی و نوجوانیش مشکلات فراوانی داشته و گریه های بسیار کرده است با دیدن فیلم گریه کودک طاقت نیاورده و به سراغ وی رفت .
پوریا تابان به محض پیدا کردن این کودکان برای اینکه از کودکی خود لذتی نبرده بود قصد کرد تا گریه این کودکان را به خنده تبدیل کند و به انجام بازی با انها مشغول شد .

ماجرای خودکشی پوریا تابان مجری تلویزیون + دانلود فیلم و عکس

ماجرای خودکشی پوریا تابان مجری تلویزیون + دانلود فیلم و عکس

پوریا تابان که از این اقدام زیبای خود عکس و فیلم هایی منتشر کرد مورد هجوم برخی قرار گرفت که وی را متهم به جذب فالوور و سواستفاده از احساسات کودکی پسران برای شهرت خود کردند .
تهمتی که به راحتی این روزها میان ما به هر کار نیک و خیری و به هر خیری زده میشود .
پوریا تابان که از فشار این تهمت ها قلبش به درد آمده بود در اقدامی خداحافظی خود را اعلام کرد و صحبت های بسیار جالبی را بیان نمود .
پوریا تابان اول با انتشار عکس خود در کنار حسن و حسین در دفاع از اقدامش نوشت :
من “پوریا تابان” بچه طلاق بودم و درد و رنج
از این لحظه خداى یکتا جواب تهمتها را بدهد
من بچه ى درد و تنهایى بودم.
بچه ى بى کسى و خیابونهاى سرد و تاریک وحشتناک در شب.
پنج پست اول همین اینستاگرامم را که یکسال و نیم پیش نوشته ام بخوانید اگر مى خواهید بدانید چرا رفتم دنبال حسین؟
چرا بغلش کردم و با تمام وجود بوسیدمش؟
چرا جگرم آتیش مى گیره وقتى اشکهاى بچه ها رو مى بینم؟
من با ٣٩ سال سن هنوز هم از دسته “مگس کش” بخاطر کتک هایى که در کودکى وقتى پدرم مى رفت سرکار و خونه نبود مى خوردم مثل سگ مى ترسم.
داستان زندگى “پوریا تابان” مجرى شبکه دو صدا و سیما پر بوده از درد و زجر.
تمام کودکى و نوجوانى من به ترتیب زیر دست سه همسر پدر مختلف (زن بابا) گذشت.
برخى و تهمتهاشون زیر فیلمهاى “حسین” دلم را شدید شکسته است.
لعنت خدا بر تویى که مرا با کس دیگرى مقایسه مى کنى.
یا نام فرد دیگرى را بر روى من مى گذارى.
لعنت خدا بر تویى که مرا سواستفاده گر خواندى براى جلب فالوور اینستاگرام.
لعنت بر تویى که ندانسته مى گویى من این فیلمها را منتشر کردم که مشهور شوم.
من قهرمان ورزش ایران بودم در سال ١٣٧۵.
من بیش از هزار ساعت مجرى برنامه هاى زنده تلویزیون ایران بودم.
من نیاز به فالوور دارم در اینستاگرام؟
من از ١٩ سالگى خبرنگار و روزنامه نگار بودم تو این مملکت.
طرف صحبتم با مردم شریف ایران نیست.
طرف صحبتم با آن دسته از هموطنان بسیار بسیار محدود و اندک نانجیب است که ندانسته قضاوت مى کنند و تهمت مى زنند.
روى صحبتم با تویى ست که کامنت بى ادبانه مى گذارى.
مگر نعوذبالله اعوذبالله خدایى که از نیت من خبر دارى؟
از دو سالگى بى مادر بزرگ شدم.
بى مادر در حالیکه مادرم زنده است و در قید حیات.
من طعم مادر را نچشیدم و مزه محبتش را درک نمى کنم.
مادر من سادات است و در این دنیا یک فرزند دارد به نام “پوریا تابان” و بس.
حرمت زندگى برایم پدر و مادرم هستند که پدر دو سال است از دنیا رخت بر بسته و مادر عمرش جاودان انشالله.
با تویى هستم که نوشتى رو اینستاگرامت براى جذب فالوور رفتم با بچه ها تو زمین خاکى فوتبال بازى کردم.
با تو و امثال تو.
با تویى که مى نویسى بدون اجازه خانواده “حسین” چرا بوسیدمش یا ازش فیلم گرفتم.
در تمام این فیلمهایى که منتشر کردم بلااستثنا پدر و مادر حسین و حسن، کنار دوربین موبایل ایستاده بودند.
خداى احد و واحد خدا نیست اگر جواب شما خزعبل نویسان را ندهد.
بخاطر دلى که از من شکسته اید در این چند روز واگذارید به خداوند متعال.
دیدارمان سر پل صراط و محکمه ى عدل الهى.

برای دانلود فیلم ماجرای خودکشی پوریا تابان اینجا کلیک کنید.

سایت تفریحی فاندل

: pouria taban , پوریا تابان , پوریا تابان کیست؟ , تهمت به پوریا تابان , جریان خودکشی مجری تلویزون , حرف های پوریا تابان , خودکشی پوربا تابان , داستان خودکشی پوریا تابان چیه , دانلود کلیپ پوریا تابان , دانلود ویدئو پوریا تابان , سوء استفاده پوریا تابان , عکس های پوریا تابان , قضیه خودکشی پوریا تابان چیه , مجری تلویزیون پوریا تابان , مجری تلویزیون و خودکشی